• Zoals in de laatste nieuwsbrief vermeld zouden we terugkomen met meer details over de drive-thru voor het uitgeven van de kleding op zaterdag 13 en zondag 14 februari. Lees onderstaande informatie graag aandachtig door zodat we op een vlotte en veilige manier aan iedereen de kleding kunnen uitreiken.

    Door (weers)omstandigheden zou het kunnen zijn dat er last-minute wijziging optreden in het programa die wij via de website zullen communiceren.

    Nog even de regels:

    -          Kom zoveel als mogelijk met de auto naar de drive-thru

    -          Wanneer u toch op de fiets moet komen dan geldt ook de route van de drive-thru en moet er achteraan de rij worden aangesloten. In dat geval vraagt BVCB u dringend om de 1,5 meter afstand in acht te nemen.

    -          Om wachttijden, drukte te voorkomen en ieders veiligheid te waarborgen verzoeken we je alleen langs te komen volgens onderstaand teamschema.

    -          Kom je op een ander moment dan hieronder aangegeven dan staat je tas helaas niet klaar en kunnen we de kleding niet aan je uitreiken.

    -          Tot en met de JO17 dient een ouder het kledingcontract bij uitreiking te ondertekenen. Is er geen ouder aanwezig dan kan de tas met kleding helaas niet verstrekt worden.

    -          De JO19, JO7 en de nieuwe leden zullen wij op een andere manier de kleding uitreiken. Daarover meer informatie via de leider.

    De aanrijroute is vanaf de Leeuwenhoekweg/Sporthoekpad. Aan het einde van het Sporthoekpad wordt u gevraagd de parkeerplaats van de honkbalvereniging Orioles op te rijden. Dit is tevens het startpunt van de drive-thru. Verderop de parkeerplaats zal iemand naar uw naam en het teamnummer van u of uw kind vragen. Na controle op de lijst ontvangt u een tasnummer en krijgt u te horen in welke uitgiftestraat de tas met kleding zal klaarstaan.

    Vervolgens maakt u de oversteek naar de BVCB parkeerplaats. Daar geeft een vrijwilliger aan welke uitgiftestraat (1 of 2) u kan inrijden. In deze straat staat bij de tent de tas klaar die in uw auto zal worden geplaatst. Tegelijkertijd zal men u vragen om de handtekening te zetten op het formulier dat bij ons achterblijft (in uw tas zit een copy van het contract voor uw administratie). Daarna rijdt u via de andere uitrit het BVCB terrein af.

    Plaatje route:

  • Tijdschema per team:

  • Meer dan een jaar is de commissie bezig geweest om dit plan van begin tot eind te organiseren met als hoogtepunt het weekend van 13/14 februari. Helaas kunnen we het door de maatregelen en beperkingen niet groots vieren maar daar komen we zeker nog op terug.

    Natuurlijk gaat alles niet vlekkeloos verlopen en komen bovenstaande  tijden niet altijd even prettig uit. Toch hopen wij dat iedereen begrijpt dat dit een gigantische operatie is en vragen wij jullie medewerking om er met z’n allen een enorm succesvol maar ook gezellig weekend van te maken. 

    Ron, Michel, Arjan en de ruim 50 vrijwilligers,

     

    Het kledingplan mede mogelijk gemaakt door: