• Beste leden,

    Het nieuwe seizoen staat weer voor de deur en daarbij hoort voor de meeste leden ook weer een nieuwe kledingtas. De kledingcommissie is in samenwerking met de TJC en de hoofdleiders druk bezig geweest om alle tassen in deze korte rustperiode weer in orde te maken. Waar we vorig jaar na het passen en nieuw aanschaffen van de kleding iedereen exact de juiste maten konden geven, moeten we het dit jaar doen met de beschikbare tassen / maten per afdeling. Door het passen hebben we wel een goed overzicht welke maten bij welke afdeling horen en zo hebben we dat ook proberen in te delen. 

    Mocht er ondanks onze inzet de kleding toch te klein zijn dan vragen wij jullie een bericht te sturen aan kleding@bvcb.nl en dan zullen we daar een passende oplossing voor vinden.

    De komende week kunnen jullie voor of na de training volgens onderstaand schema de tassen komen ophalen in het kleedkamergebouw. Dat doen we op dezelfde manier als de eerste keer waarbij we opnieuw een handtekening nodig hebben van een ouder / voogd voor de leden t/m O17. Dus kom deze avond met een ouder / voogd je tas ophalen. De JO7 zal worden geregeld met de hoofdleider Jan Jaap en zij hoeven dus niet te komen.

    De (senior) leden die hun tas hebben gehouden hoeven ook niet te komen. Het getekende contract zal ook geldig zijn voor het komende seizoen.

    Alle informatie over het kledingplan inclusief het regelement met alle regels staan vermeld op de website van BVCB onder het kopje “BVCB kledingplan”.

    Let op: de eerste wedstrijden worden volgende week zaterdag al gespeeld dus hou je aan onderstaand schema zodat iedereen op tijd zijn of haar kleding heeft en de eerste wedstrijd kan gaan spelen.

    En houdt u zich aub ook aan de wasvoorschriften: Kleding mag NIET in de droger!