• Inname Kledingplan seizoen 2021-2022 (Jeugd)

  • Beste leider, trainer, begeleider,

     

    Allereerst bedankt voor jullie inzet het afgelopen seizoen!

     

    Seizoen 2021-2022 zit er weer bijna op voor iedereen. Om alle gesponsorde kleding + tassen van de spelers/speelsters van de jeugdafdeling (O7 t/m O19) terug te krijgen, moeten we de nodige acties uitzetten zodat in aug/sept’22 iedereen weer van kleding kan worden voorzien.

    We nemen alle tassen met kleding in zodat we een kwaliteitscontrole kunnen houden. We hebben o.a. geconstateerd dat bij verschillende items het BVCB logo loslaat. Dit willen we controleren en waar nodig door de leverancier laten herstellen.

     

    In week 25 (20 jun t/m 26 juni) kunnen de tassen met kleding per team ingeleverd worden volgens onderstaand rooster. Dit is ingepland op de dagen dat de teams (normaal gesproken) trainen. Graag deze planning aanhouden gezien de hoeveelheid tassen die we moeten innemen.

     

     Inleveren gaat als volgt:

     

    1. Via de hoofdleider krijgt elk team een bericht wanneer, hoe laat en in welke kleedkamer de tassen per team ingeleverd kunnen worden.
    2. De begeleiders van een team (evt. met hulp van ouders) zullen eerst moeten controleren of de inhoud van de tassen klopt en of de items schoon/gewassen zijn. Elk item heeft een uniek nummer en dit moet overeenkomen met het nummer op de tas. Er zijn uitzonderingen omdat er items zijn omgeruild. Sokken niet inleveren, deze mogen de spelers houden!
      Mocht er iets ontbreken, beschadigd of niet schoon zijn dan kan dit bij de inname gelijk aan de Kledingcommissie doorgegeven worden.
    3. Na de controle door begeleiders kan de inhoud vd tassen op de bank in de kleedkamer gestapeld worden met de tas erboven zodat de Kledingcommissie snel de laatste controle kan uitvoeren:

     

     

     

    1. Als de inhoud vd tas compleet en schoon is, is het verder afgehandeld.
    2. Mocht er iets ontbreken, beschadigd of vies zijn, dan krijgt de ouder/speler hiervan een bericht en volgt een (financiële) afhandeling. Zie ook het reglement op de BVCB site.

     

    Ook voor een trainer/leider/begeleider geldt dat wanneer hij/zij stopt de uitgegeven kleding (presentatiepak en/of coachjas) netjes en schoon ingeleverd moet worden. Het nieuwe seizoen zal er voor elk team weer max. 2 coachjassen en 2 presentatiepakken beschikbaar zijn.

     

    Mocht een team niet meer trainen / spelen dan kan op afspraak een team de tassen inleveren. Dit kan niet individueel gedaan worden. Indien een speler per direct stopt, dan moet diegene zijn/haar tas met kleding ook direct inleveren. In beide gevallen zal het met de Kledingcommissie afgestemd moeten worden via kleding@bvcb.nl.

     

    Het is weer een aardige terugroepactie maar als iedereen zijn/haar steentje bijdraagt kunnen we volgend seizoen de spelers weer een tas met mooie en schone kleding uitgeven. Uitgifte van de tassen voor het nieuwe seizoen zal in de eerste trainingsweek na de schoolvakantie zijn.

     

    Als er vragen/opmerkingen zijn, laat het ons dan z.s.m. weten zodat we hier rekening mee kunnen houden en mocht u ons ergens mee willen helpen dan horen wij dat graag.

     

    Met vriendelijke groet,

     

     

    Kledingcommissie BVCB