• Ondanks dat we niet mochten voetballen heeft de kledingcommissie de afgelopen weken niet stil gezeten en over deze vorderingen willen we jullie bijpraten. In deze nieuwsbrief wordt ook praktische informatie over de webshop en over de uitlevering van de kleding gegeven dus we adviseren jullie deze brief volledig te lezen.

    Voortgang
    Op dit moment worden de laatste kledingstukken bedrukt waarna ze richting BVCB zullen worden vervoerd. Tevens verwachten we eind januari de laatste levering (wedstrijdtenues) uit China die na bedrukking ook richting BVCB zullen komen. Kortom, we liggen op schema!

    Planning
    Er zijn nog wat onzekerheden maar wanneer alles volgens plan verloopt zullen wij de komende twee weken met een aantal vrijwilligers de tassen met kleding gaan vullen en verwachten wij op zaterdag 13 februari en zondag 14 februari de kleding aan jullie te kunnen gaan uitreiken. Aangezien we nog steeds rekening moeten houden met de corona maatregelen hebben wij besloten dit te organiseren via een drive-thru op de BVCB parkeerplaats. De praktische informatie over de drive-thru zal in een aparte nieuwsbrief worden verstrekt.
    Op 13 en 14 februari zal de BVCB parkeerplaats niet te gebruiken zijn voor andere bezigheden of het afzetten van uw kinderen!

    Webshop
    Er komen veel vragen binnen of de kleding ook gebruikt mag worden voor de training. Het kledingplan is alleen bedoeld voor de wedstrijddagen/onderlinge wedstrijden. Dat wil zeggen dat je de kleding voor, tijdens en na de wedstrijd mag gebruiken maar het is NIET de bedoeling dat de kleding wordt gebruikt in de vrije tijd of tijdens trainingen. Op deze manier houden we de kleding zo netjes mogelijk en kunnen we het meerdere jaren gebruiken. Via de BVCB website kan je wel de Robey (trainings)kleding bestellen. Wanneer je de kortingscode BVCB10 gebruikt krijg je ook nog 10% korting.

    Belangrijk!
    Wij willen deze dagen zoveel mogelijk tassen, waar het volledige kledingpakket in zal zitten, aan jullie uitreiken. Daarom het verzoek om 13/14 februari alvast in jullie agenda te zetten. Wij willen dat het afhalen van de kleding zoveel mogelijk per auto gaat plaatsvinden (drive-thru). Daarvoor is reeds een draaiboek opgesteld zodat dit proces vlot en veilig zal verlopen. 

    De tas met inhoud kan alleen worden afgehaald volgens het teamschema dat wij binnenkort zullen publiceren. Kom je op een ander tijdstip dan zal de tas niet klaarstaan en kunnen wij deze niet uitreiken.

    Heeft u meerdere kinderen op BVCB spelen dan zal u meerdere keren volgens het teamschema langs moeten rijden. Ondanks dat we bergrijpen dat dit een extra belasting is, vragen we toch uw begrip en medewerking.
    De tas kan alleen worden verstrekt wanneer volgens de BVCB administratie zowel de contributie als de kledingplan bijdrage is voldaan. Indien dit nog niet is gedaan adviseren wij dit per omgaande te voldoen.

    U krijgt op 13/14 februari na het ondertekenen van het ontvangst formulier de tas uitgereikt door een van onze vrijwilligers. Het ontvangstformulier moet voor de leden van onder 7  t/m onder 17 ter plekke worden getekend door een ouder. Is er op het uitgiftemoment geen ouder aanwezig dan kunnen wij de tas helaas niet uitreiken.

    Nieuwe leden die nog geen kleding hebben gepast hoeven niet langs te komen en zullen persoonlijk worden geïnformeerd.

    Mocht u na het lezen van dit alles enthousiast zijn geraakt dan horen wij dat graag van u. We hebben namelijk voor 13 en 14 februari nog veel vrijwilligers nodig die ons tijdens de uitgifte kunnen helpen. Het gaat een leuke dag worden waarop we de hele vereniging in het nieuw gaan kleden. Daar moet je bij zijn toch? Aanmelden kan door u via kleding@bvcb.nl of u laat het weten aan onderstaande commissieleden.

    Komende dagen zullen er meerdere nieuwsbrieven betreffende het kledingplan volgen.

    Met sportieve groet,
    Ron van der Linde
    Michel Jourdan
    Arjan Korving